یوگا

کلبه سلامتی

مراقبه روز دوم ماه

غذا خوردن در محیطی آرام و ساکت

محیطی آرام، موزون و به دور از تنش، بحث و درگیری را برای غذاخوردن انتخاب کنید و سعی کنید از تناول غذا در اماکن شلوغ و پر سر و صدا خودداری کنید.

لبخند زدن و تبسم به دیگران

زمانیکه دیگران غمگین و ناراحت هستند، به آنها دلداری دهید.

درخشندگی یک شمع زمانیکه در اتاقی با دیوارهای سفید روشن شود چندین برابر خواهد شد. به همین ترتیب نیز شادمانی ما زمانیکه با لبخند سایرین حمایت شود درخشنده تر خواهد شد.

تلاش کنید تا به قدرت و نیروی خودتان متکی باشید و کمتر به قدرت و بنیه دیگران اتکا کنید.

استعدادها و پتانسیل های درونی خود را رشد دهید و در عین حال نسبت به موفقیت های دیگران غبطه نخورید.

به جای اتکا به زورِ بازو و قدرت بدنی خود، به نیروی فکر و خلاقیت ذهن خود متکی باشید.

نشاط و شادمانی در لحظه حال

شاد بودن در زندگی، خرسندی و شادکامی را برایتان به ارمغان می آورد. شاد بودن در لحظه و زمان حال بهترین تعریف خوشبختی است.


   + ریحانه سادات رسولی ; ٥:۱۳ ‎ب.ظ ; ۱۳۸۸/۱٢/٢
comment نظرات ()